عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

فرشته کوچکم سالروز زمینی شدنت مبارک

1394/5/11 9:00
نویسنده : مامان لیلا
532 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری 

دنیایی که متعلق به خودت نیستی ....

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که انقدر بی پناه است که اغوش تو ارامش میکند 

انقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند 

انقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورش ش میدهد 

مادری را دوست دارم..........چون به بودنم معنا میدهد 

چون ارزشم را به رخم میکشد 

ویادم میدهد هزار بار بگویم ((جانم))کم است برای شنیدن ((مادر))از امانت خدایم

مادری را دوست دارم........

هر چند در ایینه خودم را نمیبینم 

ان زن خسته .....ژولیده وکم خواب در قاب ایینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد وبا خنده از من میخواهد که عکس دو نفره بگیریم

و انوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب ایینه حک میکنم 

مادریم را خیلی دوست دارم******

پسندها (1)

نظرات (0)