عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

عرفان درتولد مهلا جون

1390/7/29 17:02
نویسنده : مامان لیلا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ببخشید که من هنوز نتونستم یاد بگیرم عکسهای شما را واست اپلود کنم کلافه ایشالا تواولین فرصت یاد میگیرم وهمه عکسهایی که از موقع به دنیا اومدنت تاحالا  ازت گرفتم واست میذارمخیال باطل. راستی مامان دیروز رفتیم تولد دختر دایی شمامهلاخیلی خوش گذشت قربونت برم پسر گلم شما کوچولو ترین مهمون جشن بودی برای مهلا جونم یه عروسک خواب بردی تم تولدشم سیندرلا بود وبه شما هم یه مداد ستاره دار یاد بود دادن.قلب برای مهلاجون هم ارزوی خوشبختی میکنم ایشالا که صد بیست ساله بشهماچ  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
29 مهر 90 17:58
سلام خانومی خوش اومدی به نی نی وبلاگ خدا پسر گلت رو برات نگه داره من هم دلم میخواست اگه پسر داشتم اسمشو بذارم عرفان ولی خب نیایش شد خدا رو شکر





سلام مرسی خدا نیایش شما راهم واستون نگه دارهمن بلد نیستم عکس اقا عرفان بذارم لطفا کمکم کنید


dp
1 آبان 90 21:32
سلام . باز هم مثل همیشه وبلاگتون قشنگه .خوشحال میشم به وبلاگ دختر عزیزم سر بزنید . ممنونم

سلام .امیدوارم ملیسا جون صد وبیست ساله بشه عکس ملیسا خانم بذارین