عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

جشن دندونی

1390/11/25 1:32
نویسنده : مامان لیلا
3,293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمام هستی مامان وبابا 

شنبه 90/11/22من وبابایی ترتیب یه جشن دندونی را واسه گل پسرمون دادیم و خیلی خوش گذشت

وبابامهرداد خیلی کمکم کرد وخیلی خسته شد دست بابایی درد نکنه عمه گیتی ومامانی اشرف هم

خیلی زحمت کشیدند وتوی همون روز مامانم دید که یکی از  دندون بالای گل پسری در اومده وعسل

مامان برای اینکه به مامان لیلا ثابت کنه دندونم دراومده یه گاز کوچولو موقع می می خوردن به مامان

گرفت ومامان لیلا وبابا مهردادکلی واسه دندونای گل پسر ذوق کردند.

اینم از عکسای جشن دندونی

وقتی از خواب بیدار شدم مامان وبابا برام بادکنک باد کرده بودند ومن کلی ذوق کردم و یهو بابا مهرداد

دید لباسهام با رنگ بادکنکهام ست شده قبل از جشن ازم عکس گرفت 

من اماده نشستم منتظر مهمونهای گل

مامان لیلا به خاطر رسیدگی به مهمونها درست نتونسته اش من تزیین کنه 

این ژله هاراهم مامان لیلا وبابا مهرداد تزیین کردند وبه مهمونها دادند 

اینم عکس  من با ژله های تزیین شده همه میخواستند اشتباهی من بخورند به جای ژله

واین کیک دندونی من که مامان وبابا همه شیرینی فروشی ها را به خاطر پیدا کردنش زیر و رو کردند

اینم از عکس میز کیک من

خودم که واسه کیکم خیلی ذوق کردم 

ودر اخر از مامان لیلا وبابا مهرداد تشکر میکنم واسه زحمت های زیادی که واسه مروارید های من کشیدندماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضا جونی
1 اسفند 90 12:55
(✿◠‿◠)   سلام سلام پنجشنبه تولدمه؛ توی وبلاگم تولد گرفتم،خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید،@}; -تا شما نیاین شمعا رو فوت نمی کنم،بی صبرانه منتظر نگاه گرمتون هستم