عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

عکس نوروز وسیزده

1391/1/14 16:49
نویسنده : مامان لیلا
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان امروز اومدم تا عکس های اولین عید و بیرون رفتن هات واست بذارم تازه یه خبر دیگه

هم دارم مامانجون چند روزی رفته مکه ودل من واسش لک زده کاش این چند روز زود بگذره و مامانجون

هم زود  وصحیح وسالم برگرده فکر کنم شما هم دلت هوای مامانجون کرده اخه خیلی غر میزنی وگریه

میکنی اخه مامانی هروقت خرید داره شما را میذاره پیش مامانجون و مامانجون هم خیلی دل به دل شما

میده وخیلی واسه شما ومن زحمت کشیده  از همین جا دست مامان گلم میبوسم وبابت تمامی

زحمتهاش ازش تشکرمیکنم که مهربان تر ودلسوز تر از مامان گلم هیچ کجا ندیدم 

 

همون جور که گفتم از اول تا هشتم عید که دستمون به مریضی شازده پسر بند بود و امسال  

زیادنتونستیم اصفهان گردی کنیم ولی این چند روز اخر یکم تابیدیم اینم گلچینی از عکس های  پرنس

عرفان در نوروز 91 

 

نمایشگاه گل وگیاه

 

 

 

 

میدان امام 

 

 

 

عکس با عروسک 

 

 

ویه ارگستر زیبا با اهنگ های شاد در دوازدهم فروردین در باغ بهادران

 

واینم از عکس های سیزده در نازوان

واینم دایی سعید که همیشه شمارا میبره بالا وپرنس مامان این کار را خیلی دوست داره

واینم عکس چادری که واسه اقا عرفان زدیم که موقع خواب احساس ناراحتی نکنه

 من و بابایی واسه اسایش شما هر کاری میکنیم 

            درد وبلات وغصه هات به جونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سونیا
14 فروردین 91 17:12
وای چه پسر خوشگلی خدا براتون نگه داره هزار ماشالله خیلی نازه به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید