عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

پرنس عرفان مرد شده

1391/2/6 11:10
نویسنده : مامان لیلا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان وبابا

امروز اومدم تا چندتا از کارهای جدیدت را با عکسهات واست بذارم نفس مامان یادم رفته بگم که

جیگرمامان از هفت ماهگی واسه خودش مردی شده وشبها تو اتاق خودش تنها میخوابه ولی روی زمین

چون تخت شما محافظ نداره وشما خیلی توی خواب غلت میزنی 

هرموقع بهت میگم عرفان مامان بوس کن دهانت باز میکنی ومیذاری به صورت مامان و تو اون لحظه تمام

دنیا مال من میشه قربونت برم دنیای مامان اینجا هم داشتی عروسکت را بوس میکردی که سروکله  

مامانی بادوربینش پیدا شد

 

هرموقع مامانی میخواد به کاراش برسه جعبه دستمال کاغذی را میذاره جلوی اقا عرفان و حدودا 10

دقیقه ای سرگرم میشه که دیروز دیدم انگار اصلا صدای اقا عرفان در نمیاد سریع خودم رسوندم بهش که

بااین صحنه روبرو شدم

وبعداز اینکه صدات کردم که بهت اخم کنم شما سریع خندیدی ومنم هزارتا بوس برات فرستادم 

هرموقع هم که برات ترانه میذاریم دس دسی میکنی ومیگی د د  د

این عکسها هم از باغچه حیاط مامانجون که شما با روروئکت میری کنارش و گلهاش می کنی  نگاه

میکنی  ومیندازی

تمام دنیای مامان وبابا                                                                                                                                                   قلبماچ عاشقتیییییییییییییییمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)