عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

تولدت مبارک

1391/4/14 14:07
نویسنده : مامان لیلا
201 بازدید
اشتراک گذاری

عرفان عزیزم 

امدی وبا گریه ها وخنده های تلخ وشیرینت سکوت سهمگین خانه را شکستی 

امدی و تنهایی بزرگ چندین ساله مرا از بین بردی 

امدی تا من بار دیگر به عظمت وبزرگی خدا پی ببرم 

امدی و با امدنت یک دنیا شور و شعف وشادی برایمان اوردی 

امدی وچه خوب شد که امدی

ومن هنوز هم شوکه ...هنوز هم در فکر اینکه ایا براستی من مادرم ؟ایا این فرزند

من است؟وهزارن ایا ی دیگر 

با امدنت عشقی در من شعله ور شد که تا به حال اینگونه به خود ندیده بودم 

و چه حس خوبی است وقتی که می بینی فرزندی داری که تماما متعلق به خود

توست و دیگر هیچ از خدا نمی خواهی به غیر از سلامتی او 

عرفانم! چه خوب شد که به دنیا امدی و چه خوبتر شد که دنیای ما شدی 

نازنینم !

همیشه سرزنده وپایدار و شاداب باشی گل باغ زندگی مامان وبابا دوستت داریم 

 

تولدت مبارک هستی مامان و بابا          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)