عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

سالگرد ازدواج مامانی وبابایی

1391/5/18 19:50
نویسنده : مامان لیلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همسر عزیزم

برای همه وقتهایی که مرا به خنده وا داشتیلبخندبرای همه وقتهایی که به حرفهایم گوش کردی ساکتبرای همه وقتهایی که به من جرات وشهامت دادی استرسبرای همه وقتهایی که مرا در اغوش گرفتی بغلبرای همه وقتهایی که بامن شریک شدی چشمکبرای همه وقتهایی که باعث راحتی واسایش من بودی خواببرای همه وقتهایی که با من به گردش امدیهورابرای همه وقتهایی که خواستی در کنارم باشی ماچبرای همه وقتهاییکه به من اعتماد کردی خیال باطلبرای همه وقتهایی که مرا تحسین کردیتشویقبرای همه وقتهایی که گفتی دوستت دارم قلب برای همه وقتهایی که در فکر من بودیخیال باطل برای همه وقتهایی که برایم شادی اوردیخندهبرای همه وقتهایی که به تو احتیاج داشتم وتو با من بودیلبخندبرای همه وقتهایی که دلتنگم بودیناراحتبرای همه وقتهایی که به من دلداری دادیمژهبرای همه وقتهایی که در چشمانم نگریستی وصدای قلبم را شنیدی

 

 

                                   قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

به خاطر همه اینها هیچ وقت فراموش نکن که لبخند به تو یعنی عاشقانه دوستت دارم .اغوش من همیشه برای تو باز است .همیشه برای گوش دادن به حرفهایت امادگی دارم.همیشه پشتیبانت هستم.همیشه مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود .فقط کافی است چیزی از من بخواهی بلا فاصله از ان تو خواهد شد. میخواهم اوقاتم را در کنار توباشم من کاملا به تو اطمینان دارم وتو امین من هستی در دنیا تو از هرکسی برایم مهمتر هستی همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم وچه نیاورم تو همیشه برای من شادی می اوری به خصوص وقتی لبخند بر لب داریمن همیشه دلم برای تو تنگ است هر وقت که احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب باز کن تو در تمام ضربان قلبم حضور داری    

                دوستت دارم

سالگرد یکی شدنمان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)