عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

گردش های این چند روز

1392/5/3 8:55
نویسنده : مامان لیلا
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دردونه مامان

امروز فقط اومدم عکس گردش هایی که این چند روز رفتیم بذارم

از همون اول که وارد شهر بازی شدیم میگفتی توتو بابایی هم سریع رفت بلیطش گرفت

استخر توپ هم خیلی دوست داشتی واگه یه توپ از استخر میوفتاد بیرون سریع میدویدی مینداختی تو استخر قربون پسر تمیز خودم برم من

بعد هم که مهسا ومهلا رفتن ماشین برقی سوار بشن که شما پشت سر هم داد میزدی مسا  ماشی (مهلا را بلد نیستی تلفظ کنی به هر دوتاشون میگی مسا)اون اقا هم اجازه نمیداد حتی بامن سوار بشی وگفت مسئولیتش با خودتونه منم گفتم باشه وشما حسابی بهت خوش گذشت وذوق کردی

چند روز پیش هم با دایی سعید ودایی احمد رفتیم پارک یه قسمتی از پارک فواره زده بودن بچه ها اب بازی میکردن شما وسارینا عاشق اب هستین موقعی که میریم خونه مادر مدام سر حوض باهم اب بازی میکنین ولی نمیدونم چی شد که هیچکدومتون راضی نمیشدین برین اب بازی کنین ولی اخر کار شما راضی شدی ولی سارینا همچنان مرغش یه پا داشت

بعداز اونجا هم رفتیم شام بخوریم که شانس شما محوطه بازی داشت ودوباره مهسا ومهلا شمارابردند اونجا

خلاصه مهسا ومهلا حسابی همه جا هوات دارند بعد که بزرگ شدی یادت باشه براشون جبران کنی

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ماهدخت
3 مرداد 92 9:36
عرفان عزیزم خیلی دوستت دارم امیدوارم همیشه سالم و سلامت زیر سایه بابا مهرداد و مامان لیلا مهربونت باشی.
محراب و مليكا
7 مرداد 92 8:56
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/