عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

علایق جدید

1392/5/21 8:29
نویسنده : مامان لیلا
489 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام یکی یدونه مامان

یه ٣یا٤ ماهی هست که خیلی به عروسکات از نوع حیواناتش علاقه نشون میدی مخصوصا به باب اسفنجی

همیشه موقعی که لباس تنت میکنم میدوی طرف ویترین عروسکات وبا یکم فکر میگی این تا بهت بدم وبعد میدویی

طرف بابایی ومیگی دد هر روز هم یکی از اونها را دنبال خودت میاری بیرون ولی تواین همه به باب اسفنجی علاقه

بیشتری داری وحتی موقع خواب هم بغلش میکنی ومیخوابی

جدیدا به کارتون عصر یخبندان ٤ هم علاقه شدیدی نشون میدی وبهش میگیی بببو ویه مدت که روزی ٥یا ٦بار

در روز باید میدیدی وتا برات میذاشتم تا اخرش از پای تلویزیون تکون نمیخوردی وبعد دیگه خودم حتی از صدای

شخصیت هاش هم حالم بهم میخورد از بس صداشون شنیده بودم والان برات سی دی بازگشت به دریا والوین

وسنجابها را خریدم که بازگشت به دریا را دوست نداری ولی الوین وسنجابها را هم اگه من اجازه بدم روزی ٢یا٣

بار میبینی وبهشون میگی ببوشه وخیلی دوستشون داری اگه عروسکش جایی ببینم حتما برات میخرم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ماهدخت
30 مرداد 92 18:43
دیگه نمی یام وبلاگتو چک کنم از بس مامانت دیر به روزش می کنه. حتماً دفعه دیگه عکساتو از مامانت می گیرم خودم بقیه خاطراتتو می نویسم....