عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 18:51
نویسنده : مامان لیلا
220 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته من 

                                                            صبوری!

مادر یعنی به تعداد همه روز های اینده من 

                                                            دلواپسی!

مادر یعنی به تعداد ارامش همه خواب های کودکانه من

                                                                       بیداری!

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهاییکه عمری به پای بالیدن من 

                                                                 چروک شد!

روز مادر یعنی بهانه دراغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سال های دلتنگی من بود.

        

        ماچ مادرم با تمام وجود دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)