عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

عکس شیطونی

1391/10/15 2:00
نویسنده : مامان لیلا
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام در دونه مامان 

امروز میخوام عکس یه سری از کار های جدیدت را واست بذارم.

اول اینکه هر جا کلید وپریز میبینی میخوای بری به هر نحوی شده دستت را برسونی بهش وخاموش

وروشنش کنی .اینم یه نمونش

قبلا گفته بودم به  کیس وکامپیوتر  خیلی علاقه داری توی هر خونه ایی که میرسیم اول میدوی سر کیس

شون و سریع کامپیوترشون روشن میکنی و کامپیوتر خودمون وگوشی مامانی بماند که از دست شما

نمیتونند یه نفس راحت بکشند و به همین دلیل ما یکی از مبل هامون که کاور داره را گذاشتیم جلوی

کیس که شما نتونید روشنش کنید ودیروز من داشتم ظرف میشستم که دیدم صدای گریه ات میاد و

وقتی اومدم با این صحنه مواجه شدم

بله کیس را روشن کرده بودی ومنتظر بودی یکی بیاد از اون زیر نجاتت بده 

یه سگ دانشجو هم داری که عینک داره یعنی در واقع یه روزی داشته ولی الان عینکش تنها اسباب بازی

شما شده و چون بابا غفور موقعی که پشت کامپیوتر میشینند عینک میزنند شما هم عینک عروسکت را

میاری ومیزنی به چشمات.قربون چشمات برم من جیگر مامان 

یه تابلو کوچیکم جدیدا مامانجون واست گرفته  که خیلی دوست داشتی و مدام باهاش چشم چشم دو

ابرو میکشی وشعرشم یاد گرفتی وخودت به زبون خودت اینقدر  شیرین میخونی که هرکی میشنوه کلی

واست ذوق میکنه 

چون ما حالت صورت گرد میکشیم شما هم خط های گرد میکشی .من فدای اون هوشت بشم.

 

قربون دست کوچولوت برم من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)