عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

یه روز تعطیل

1391/12/12 15:30
نویسنده : مامان لیلا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از عسل 

دیروز من وشما وبابایی رفتیم خرید عید و یکم که تابیدیم شما از این چرخ ها که دسته داره دیدی ومدام

میزدی سر کتف بابایی ومیگفتی بابا بابا بابا واین نشون میدادی باباهم که شما هنوز به چیزی اشاره نکرده

واست میگیره خلاصه تا این گرفتیم داشتیم از روبروی پارک رد میشدیم که شما تاب وسرسره رادیدی وگفتی

تاب تاب وباباگفت امروز بی خیال خرید بشیم گناه داره عرفان ببریم تاب سوار بشه خلاصه که تمام برنامه

مون به خاطر شما به هم زدیم ولی حسابی بهت خوش گذشت .وموقعی که من وبابا خنده وبدو بدو شما را

میدیدیم انگار خدا دنیا رابهمون میداد.خلاصه که خیلی بلا شدی حسابی خودت توی دل من وبابا بقیه جا

کردی

اینم از چرخت که تا متوجه شدی میتونی روزمین بکشی وصدا میده کلی ذوق کردی وباهاش بازی کردی

اینجاهم که رفته بودی بالای سرسره وپایین بیا نبودی وباباهم میترسید بیافتی اومد بود بالا وپشت سرت مثل سایه راه میرفت که یهو بچه ها هولت ندن

ازاین طرف به اون طرف میدویدی وبا من که پایین بودم دالی موشه بازی میکردی وحسابی ذوق میکردی ومیخندیدی

یه چندتا زنبور افتاده بودند توی اب وشما داشتی حسابی تلاش میکردی که نجاتشون بدی و خدا راشکر دست به اب نمی رسید

دیگه حسابی گرسنه شده بودی ولی هرموقع بابا از این رستوران غذا میگیره شما فقط سیب زمینی هاش میخوری وباید کلی التماس کنیم تا یکم کباب وجوجه بخوری  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)