عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

خونه تکونی با همکاری مرد خونه

1391/12/19 10:12
نویسنده : مامان لیلا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلا 

دیگه حسابی واسه خودت اقایی شدی دو روز پیش تصمیم گرفتم اتاق شمارا خونه تکونی کنم که شما هم

حسابی کمکم کردی که یهو مامانی دست تنها خسته نشه  خلاصه کلی ذوق کرده بودی اول که داشتم

کمد وویترین وایینه ات را بیرون میاوردم میومدی واونها را حول میدادی قربونت برم من یه جوری هم زور میزدی

که انگار خودت تنهایی داری جابجاشون میکنی

وبعد حسابی جاروبرقی کشیدی ودیگه به من نمیدادی همه کارها را خودت تنهایی میخواستی انجام بدی

راستی دیوار ها راهم کمک من پاک کردی ولی یادم رفت عکس بگیرم واز اون روز تا حالاهم هرجا میریم یه

دستمال میگیری دستت وهمه جارا پاک میکنی وبهداز اینکه عروسکات تمیز کردم یکی یکی همشون

میاوردی میذاشتی روتختت  وتامن عروسکات چیدم روی ویترین مدام میگفتی مامان اپوچی  یعنی منم

بذارم بالا 

بعدهم رفتی بین عروسکات نشستی و یکی یکی میدادی دست من تا بچینمشون تو ویترینت

 

نکته قابل توجه این بود که با اینکه این همه عروسک واسباب بازی اونجا بود اصلا باهاشون بازی نکردی فقط هر کاری من میکردم شما هم میدویدی وهمون کار تکرار میکردی 

 

قربونت برم بامعرفت مامان که به فکر من بودی که دست تنهام واینقدر کمکم کردی ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)