عرفان عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

عرفان قشنگترین بهانه زیستن

عکسهای تحویل سال وهفت سین

1392/1/19 9:36
نویسنده : مامان لیلا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها دلیل شاد زیستن 

باکمی تاخیر سال نو مبارک امیدوارم در سال جدید همه دلی خوش تنی سالم وروزهای سراسر شادی

داشته باشند وهر ارزویی که موقع تحویل سال کردند براورده بشه 

موقع تحویل سال اینقدر چشمات خواب بود که من گفتم موقع تحویل سال باید از مدل خوابیدنت عکس بگیرم

ولی انگار خودت حس کرده بودی وباخودت انقدر مبارزه کردی وبعد از تحویل سال من وبابایی داشتیم نهار

میخوردیم که برای اولین بار دیدیم شما وسط اتاق جلوی تلویزیون بیهوش شده ای  

 

حالا بریم سراغ عکسها 

 

 

 

 

درحال فوت کردن شمع ها بودی و بعد از هر خاموش شدن برا خودت دست میزدی

قربون خوشتیپ خودم برم 

فدات بشم من قرتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار(مامانی شهراد)
19 فروردین 92 10:06
ma umadiiiiiiiiiiiiiiiim